martes, 11 de diciembre de 2012

Sincronitzar arxius?

Moltes vegades passa que algú s'ha posat malalt i no ha vingut a l'institut, o ha perdut l'usb on tenia el treball, o s'ha oblidat l'ordinador a casa. Quan això passa, és possible que el treball en grup no pugui continuar de manera normal i que surgeixin problemes. Manera de solucionar-ho:

  • Descarregar-se el programa gratuït dropbox . Un cop ho hagueu fet, obriu la carpeta de dropbox que apareixerà als vostres documents i localitzar la que diu "Compartits" (o shared). Deixeu allà els documents del treball i, amb el botó dret del ratolí seleccioneu "compartir amb" i detalleu els correus de les persones amb qui el voleu compartir. Si dropbox no us convenç, podeu provar...

  • Google drive: entreu dins el vostre compte de google (gmail, per exemple) i busqueu google drive. Segurament us sortirà un gran requadre demanant que instal·leu google drive al vostre ordinador. Si ho feu, tindreu un programa pràcticament calcat a dropbox. Funciona de manera semblant. Però si no voleu, o no podeu, instal·lar programes, hi ha una solució molt més senzilla:

  • Utilitzar els documents en línia de google drive (abans conegut com google docs): ignoreu l'ordinador quan us demana que instal·leu google drive. Escolliu "crear" i apareixerà una versió molt reduïda de Word a la pantalla. Escriviu el que calgui escriure i després, al menú "arxiu" escolliu "compartir". S'obrirà un requadre on, a baix de tot, podeu escriure el correu de les persones amb qui voleu compartir l'arxiu. És molt fàcil i fins i tot podeu escriure a la vegada!!! (però això no us ho recomanem).

No hay comentarios:

Publicar un comentario